41

**اٹھارہ ہزاری: عید الاضحی کے دوران صفائی کی مثالی کارکردگی، علاقے میں خوشی کی لہر**

**اٹھارہ ہزاری: عید الاضحی کے دوران صفائی کی مثالی کارکردگی، علاقے میں خوشی کی لہر**

عید الاضحی کے تینوں دنوں میں یونین کونسل نمبر 65 حسو بلیل کے سیکرٹری میاں احسن عباس شاہ کی زیر نگرانی سینیٹری ورکرز نے مثالی صفائی کا انتظام کیا۔ علاقے کی گلیوں اور محلوں سے قربانی کے جانوروں کی آلائشیں فوری طور پر اٹھا کر ٹھکانے لگائی گئیں، جس سے صفائی اور حفظان صحت کے معیار میں بہتری آئی۔

**تفصیلات کے مطابق،** یونین کونسل نمبر 65 حسو بلیل میں عید الاضحی کے موقع پر سینیٹری ورکرز نے دن رات محنت کرتے ہوئے مختلف گلیوں اور محلوں سے قربانی کے جانوروں کی آلائشیں جمع کیں اور ان کو ٹھکانے لگایا۔ اس مہم کی نگرانی سیکرٹری میاں احسن عباس شاہ نے خود کی، جس سے صفائی کے انتظامات مثالی رہے۔

**علاقہ مکینوں کا اظہار مسرت:** علاقے کے مکینوں نے اس بہترین کارکردگی پر خوشی کا اظہار کرتے ہوئے اسسٹنٹ کمشنر احمد پور سیال عرفان احمد ہنجرا، اے ڈی ایل جی محمد نوید، اور سیکرٹری میاں احسن عباس شاہ کا شکریہ ادا کیا۔ ان کا کہنا تھا کہ ان اقدامات سے نہ صرف صفائی کی صورتحال بہتر ہوئی ہے بلکہ بیماریوں کے پھیلاؤ کو بھی روکا جا سکا ہے۔

**ایلیان علاقہ کا بیان:** مقامی لوگوں نے کہا کہ اس سال عید الاضحی کے دوران صفائی کے بہترین انتظامات سے علاقے میں خوشی کی لہر دوڑ گئی ھے۔ انہوں نے انتظامیہ کی تعریف کرتے ھوئے کہا کہ اگر اسی طرح مستقل بنیادوں پر صفائی کے انتظامات کیے جائیں تو علاقے میں بہتری لائی جا سکتی ھے۔

**حکام کا عزم:** اسسٹنٹ کمشنر عرفان احمد ہنجرا اور اے ڈی ایل جی محمد نوید نے یقین دلایا کہ علاقے کی صفائی کو بہتر بنانے کے لیے مزید اقدامات کیے جائیں گے اور اس سلسلے کو جاری رکھا جائے گا تاکہ عوام کو صاف ستھرا ماحول فراہم کیا جا سکے۔

یہ مثالی کارکردگی علاقے کی انتظامیہ اور سینیٹری ورکرز کی محنت اور لگن کا نتیجہ ہے، جس سے نہ صرف علاقے کے مکینوں کا اعتماد بحال ہوا ہے بلکہ صفائی کے معیار میں بھی واضح بہتری آئی ہے۔

اس خبر پر اپنی رائے کا اظہار کریں

اپنا تبصرہ بھیجیں